Chovservis chce vybudovat síť vlastních prodejen masa

Ve šlechtění prasat je Chovservis na předním místě českého trhu.

Královéhradecká společnost Chovservis, která se zabývá plemenářskými službami pro zemědělce a výrobou masa, chce vybudovat síť vlastních prodejen masa a masných výrobků. První vlastní prodejny chce letos otevřít v Jičíně a Hradci Králové. Investici do prvních prodejen firma odhaduje na několik milionů korun.
Pokud budou prodejny ziskové, bude společnost v jejich budování pokračovat v dalších městech. Záměrem je mít prodejnu v každém okresním městě hradeckého kraje. Od prodejen si firma vedle větší ziskovosti z prodeje vlastních výrobků slibuje zejména propagaci vlastní značky TORO.
Jatka a masnou výrobu má firma v Hlavečníku na Pardubicku. Na tržbách firmy přes půl miliardy korun se divize masné výroby podílí asi 300 miliony korun. Produkci firma dodává do řetězce Globus a do přibližně 200 malých nezávislých řeznictví.
Druhou hlavní činností Chovservisu jsou plemenářské služby, které se na obratu firmy podílejí asi 100 miliony korun. Zbytek výkonů firmy zajišťuje prodej plemenných zvířat a prodej chovatelských a farmářských potřeb.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *