Logo značky Klasa má již 187 výrobců pro 1297 výrobků

Tato značka se producentům kvalitních tuzemských potravin začíná vyplácet.

Rostoucí povědomí o této značce na obalech výrobků a masivní marketingová kampaň se příznivě promítá do prodeje výrobků označených logem národní značky kvality.
Z výzkumu, který koncem minulého roku zadal Státní zemědělský intervenční fond renomované výzkumné agentuře STEM/MARK vyplynulo, že 70 % držitelů používá logo značky Klasa ve vlastní marketingové komunikaci a dalších 20 % je rozhodnuto ji používat v budoucnu. Zatímco držitelé značky Klasa, kteří se řadí k velkým podnikům nad 250 zaměstnanců s obratem nad 50 milionů euro, preferují v komunikaci tištěná média, televizní reklamu a reklamu v rozhlasu, držitelé z řad malých a středních podniků dávají přednost propagačním akcím, letákům a zařazením do katalogů.
Obě skupiny podniků také očekávají od značky Klasa něco jiného. Management velkých firem chce pomocí značky Klasa posílit vlastní image. Malé a střední podniky využívají značku Klasa více ke zvýšení prodeje výrobků. Podle 17 % respondentů se prodeje zvýšily právě díky značce Klasa, 68 % dotázaných se domnívá, že značka Klasa byla jedním z faktorů ovlivňujících růst obratu.
Více než 90 % držitelů hodnotí dosavadní reklamní kampaň značky Klasa pozitivně, podle 37 % z nich je dokonce velmi zdařilá. Držitelé oceňují, že se díky značce dostávají jejich výrobky do povědomí a spotřebitelé je díky tomu uznávají. Značka Klasa je pro výrobce výrazem prestiže a oceněním kvality jejich výrobků.
Výrobci potravin jsou se značkou Klasa spokojeni. Svědčí o tom i fakt, že 48 % z nich je rozhodnuto a 28 % zvažuje zažádání o ocenění Klasa i pro další výrobky, přičemž více lze tuto snahu zaznamenat u velkých podniků.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *