09.07.2003 | 09:07
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Národní marketingová agentura od ledna

Od příštího roku by měla jako obecně prospěšná společnost začít fungovat Národní marketingové agentury, která bude podporovat odbyt domácích zemědělských a potravinářských výrobků. Ministerstvo zemědělství dnes požádá vládu o souhlas s jejím založením.

Od ledna 2004 by marketingová agentura měla převzít program podpory domácích potravin včetně správy známek kvality pro nadprůměrné výrobky. Do její činnosti mají patřit také například akce na podporu prodeje, prezentace české potravinářské produkce na domácích i zahraničních výstavách, pořádání odborných konferencí i průzkumy domácího a zahraničního trhu. V prvních třech letech bude její činnost hrazena z resortu zemědělství, poté se na něm mají podílet dobrovolnými příspěvky zemědělci a zpracovatelé.
Marketingová agentura tak má pomoci udržet postavení českých výrobků na domácím trhu a podpořit jejich proniknutí na trhy dalších států Evropské unie. Česká republika má podle MZe ve srovnání s drtivou většinou členských a kandidátských zemí EU na poli agrárního marketingu zpoždění.
Zdroj: ČTK

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.